Friday, July 3, 2009

internet oh internet

internet kat opis ni maybe akan kene block..waa..so far, sumer da kene block except mozilla jer leh guner..tp kalo kantoi abes la xleh guner langsung..mati kutu la aku camni..isk2..

sbb musabab knaper tenet trainee nk kene block?
sbb org IT tu detect virus yg affected network kat whole opis ni from one of trainee's computer here..jeng3..kan da kantoi..sumer trainee kat opis ni pun xsure saper sbb website yg org IT tu ckp bwk virus, kitorang sumer x pernah langsung bukak kot..ntah2 ni konspirasi je sbb nk block tenet tuk trainee..haha..(ni assumption kitorg je la)..

arini xder wat aper sgt pun, tp td Dr. J dtg and aku kene gi meeting tu..discuss pasal ergonomics..xpsal2 Dr. J tu asek attack aku..dier suh aku handle projek yg dier nk wat kat colgate ni..dier suruh aku blaja participate in real world nyer projek..huwaa..dier siap ckp lagi engineer nowadays kurang attitude pasal participate2 ni..sumer dok wat hal sendri je..(tp aku bkn engineer lgi..waa)..so skang ni aku pun peneng pikir nk start camne projek ni..sbb td time meeting aku ngantok..dengar x dengar je..haha..maner la aku tau dier nk suruh aku handle projek tu..cam ala2 nk wat etp pun ader sbb dealing ngan design2,dimension,autocad sumer..peneng2..


yeay,bsok nk gi tgk transformers ngan adek aku..skali skaler kuar ngan adek lak..asek kuar ngan membe je..haha..

alamak, bos da balek dri sembahyang jumaat da..nnt aku sambung lgi ek..daaa

No comments: