Friday, July 17, 2009

friends are precious part 3..

sebenarnyer kan..aku nk post entry pasal besday aku aritu..tp..gamba still kat manpreet..so, sbb tu la da berbulan xpost lagi..hehe..da dpt gmbar nnt aku post ek..

skang ni nak post pasal friends aritu..aritu aku citer pasal membe2 kat semerbak je kan..skang nak citer pasal dak2 mrsm yt-besut lak..


9) baby/qila

baby a.k.a ainul aqilah binti (luper)...dier ni kitorg panggil baby sbb dier kecik..and manje..cam baby..haha...first day aku kat mrsm, kitorg da kenal..time tu dlm hall xsilap aku..dier tego aku dlu..time tu guner sayer awak lak tu..hahahha..klaka lak biler igt blek..so,biler da borak sket2,bru selese nk guner word ko ngan aku tu..kitorg byk mende yg samer..style kasut same, beg samer..time tu beg skolah guner beg tropicana life..kaler biru lak tu duer2..lebeh kurang je..then,dpt lak dorm samer..mmg awal2 aku melekat je ngan dier ni..dier ni walaupun manje tp tegas..hehe..kuat mengusik lak tu..aku igt dlm dorm dier slalu gado ngan jihah..dier pnggil jihah senget sbb jihah ni mmg jenis jalan senget..haha..kamceng2 aku ngan dier ni pun pnah gak gado..maybe salah aku gak kot sbb aku xder ar jenis melekat sgt ngan sorg je membe..and dier lak teraser biler aku kamceng ngan lin (pasni aku citer)..huhu..biler da camtu,start ar xbertegur sapa walaupun duk 1 dorm ngan 1 klas..duk seblah2 lgi kot dlm klas..time tu raser cam da xsedap la..so kitorg pun wat ar confrontation..xigt lak biler tp aku igt kat lab2 kosong kat yt tu (seram lak tempat tu kalo igt blek..haha)..mmg time tu nanges2 gak la..heart to heart la katerkan..aku say sori,dier say sori..then baek je kitorg smpai skang..:) honesty tu kan penting dlm friendship..kalo xberkenan ngan prangai membe,ckp..kan3?? :P

10) lin

lin a.k.a norazlina binti noh..simple je namer bapak dier sbb tu aku igt..hehe..dier ni dak dorm aku gak..sbb dier pakai spek lebeh kurang aku, sumer org kater aku ngan dier kembo..(org muar)..haha..dier ar aja aku ckp2 muo ni..xpasal2 je aku jd muo celup skejap..haha..dier ni ar membe aku yg paling berani aku penah kenal..macam2 pengalaman yg agak2 extreme dier pernah encounter dulu..sbb dier ni suker tido lambat2 and kadang2 selamba badak gi gosok baju kat bilik iron kul 2,3 pagi..mcm2 la 'orang' yg teman dier..tp dier ttp kool..tabik spring ar..haha...sbb tu biler aku kadang2 terjage tgh malam, aku xleh tido balek, stret aku kejut dier ckp nk tdo kat seblah..so kalo bsok pgi dak2 dorm aku nmpak aku tdo situ,diorg da tau da..haha..alhamdulillah ar aku xkene aper2 histeria ke kat saner..:) lin ni mmg membe yg baek..slalu tolong aku time kat asrama dlu..slalu lepak2 kitorg diskas problem samer2..especially problem dier ngan ex dier dlu..mmg emo time tu aku dgr dier citer..tp skang dier da hepi ngan orang baru..good for u girl..:)


11) arena

arena amira binti aper ek..haha..dier ni,xder ar kamceng sgt ngan aku..kitorg ader relationship yg unik..(ok,aku tau dak batch aku sumer pompuan tp siler jgn pk songsang ek)..haha..snang citer,loker kitorg ni sebelah2..kirenyer jiran aku la dlm dorm..so, memandangkan loker tu kecik je..kitorg wat deal, nk kongsi loker..loker aku utk letak baju,loker dier utk letak buku..haha..warden pun pelik ngan idea kitorg ni tp mmg muat ar loker tu pas kitorg apply idea tu..and kitorg suker share2 beg..rindu lak zaman2 tu..tp 1 je, aku suker biler dier treat aku samer je even ader ar setengah2 org suker ngater2 pasal hal org laen kat blakang (u know what i mean kan)..dier still layan aku cam bese, x amek port..tu yg aku suker kawan ngan dier ni..aku pun bkn jenis amek port ngan aper yg org kater pasal arena ni..so, fair and square..:) skang ni dier kat utm skudai..da nk grad da pun..biler la nk reunion ni~


12) farah

a.k.a farah adilah binti abdullah..(dier ni dak shah alam..kamceng ngan arena memuler..) farah ni mmmg genius abes ar..petuer dier camni..tdo paling awal, bgun paling lmbat,sure ko leh skor exam..haha..dasat2..tu la dier..dier ni nmpak je ganaz tp lembut je sebenanyer..jiwang lak tu..haha..dier ni baek,alim..tp still sempoi..cayalah..bes kawan ngan dier ni..time kat mrsm dlu kitorg la kepaler bising2 dlm dorm dlu..layan lagu la..borak2 la..wat cam dorm sendri (mmg dorm sendri pun)..haha..drpd farah punyer idea la kitorg kenal dak2 mrsm berseri (kawan2 skolah arena kat bangi dlu)..time tu idea farah nak anta kad rayer kat sorang dak laki berseri ni..shazril namer dier..ideanyer,anta satu kat rayer,then 1 dorm sign and bg no phone..hahaha..lawak la biler igt blek..nmpak sgt kanak2..pompuan sumer lak tu..so kitorg pun wat la..yg si shazril ni lak gi msg sumer2 orang kat kad rayer tu..hahaa..yg klakanyer,skang ni dier bkn kamceng ngan kitorg,dier kamceng lak ngan cha (membe aku tu)..hahaha...farah ni mmg jenis suker kenal2 kan membe2 dier kat kitorg kot..haha..skang ni farah kat U.S..rindu lak nk jumpe tp asek xder maser cuti yg samer je..haih~


13) jaja

waaa..xigt lak namer btol dier..sori jaja...hehe..jaja ni second batch yg msuk time aku dlu..kire die rmsuk lmbat sebulan camtu kot..dier ni muler2 nmpak muker cam sombong,cantek la katerkan..tp x sombong pun..ari first dier dtg je da wat lawak..ader dier igt ustaz aku tu tukang kebun..hahahhahaha..sian ustaz aku xpasal2 disamerkan ngan tukang kebun..jaja ni sempoi je orangnyer..xamek port pasal hal orang laen,wat hal sendri je..dlu aku kamceng ngan dier sbb slalu tuka2 pinjam kaset (mp3 xmampu lgi nk bli time tu)..haha..dier pinjam good charlotte,aku pinjam yellowcard..lebeh kurang ar..time kat dorm dlu,kitorg slalu gak ar borak (keje aku time kat mrsm asek borak2 je ke aper..haha)..slalunyer topik kitorg pasal perception dak2 pantai timur kat dak2 bndar cam kitorg (walaupun umah xder ar bndar sgt pun..:P)..tp rasernyer tu la isu paling ssh kitorang kne encounter kat saner..hehe..tp jaja ni dier malas nk amek port sgt ngan aper org ckp pasal dier..bes2..and sbb kpaler kitorg yg agak2 xbetul tu ar jd kamceng tu..haha..skang dier kat uia (baek je ruper minah ni..kunun)..hahaa...biler nk dating ni cik jaja~



hoho..sebnanyer ramai lgi yg bes2 time kat mrsm..tp entry ni cam da pnjang sgt je..nnt aku smbung lgi ek~ takot bos besar dtg cam td..terkedu~
haha..


No comments: