Tuesday, July 7, 2009

sleepy head

erm..nk citer pasal aper ek arini..pasal sv aku yg baek budi tu nk resign..waaa..
da la pas dier resign aku kene duk under 'LS'( bkn namer tiruan)..LS ni siyes garang..
pasal mende kecik pun leh kene sembur ngan dier ni..huwaaa
tp aperkan daya, terpakse trimer naseb ngan pasrah..so skang ni aku kene blaja btol2 keje2 yg aku wat sbb LS tu suker interbiu2 mende yg in progress ni..

skang ni aku tgh blaja KPI..KPI tu key performance indicator..mende ni kene update tiap2 bulan.. kene kire based on total manhours..pastu da dpt total manhours tu, kene kire TRR ngan LWCR..da siap kire kene update lak..mende ni cam accumulation from every month so kalo salah utk one month, kene betulkan dri bulan januari..huwaa..xsanggup..

ok2,citer psal mende laen lak..korang pernah x nampak sign kat eskalator..dier tulis 'sila berdiri di sebelah kiri untuk memberi laluan'..lebeh kurang la..yg aku slalu agak2 annoy tu ngan org2 yg x reti bacer sign tu..still gak duk seblah kanan..pastu wat bodo je org laen nk naek/turun
eskalator ngan cpt..aku da ar nk kejar bas sumer2,org2 tu leh lak berdiri slamber badak je seblah kanan eskalator tu..isk2..kalo aku xmalu da lamer aku sembur cam LS
sembur pekerja2 dier..mkn dalam..haha

ok2,back to the business,nk smbung wat keje..(kunun)..hehe

No comments: