Friday, July 10, 2009

friends are precious..part 2

hoho..the next part of the story


5) amal/mena

amal/mena a.k.a amalina anak pakcik ismail..dier ni aku kenal time form 2 kot..tp kamceng raser cam form 3..yer ke? lost track lak..haha..tp around time tu gak ar..dier ni muker cam anak cina..tp xder kene mengene pun ngan cina pun..siyes aku xigt lak camne aku knal dier,maybe sbb dier kawan zati kot (yg ni aku citer japgi ek..)..dier ni sempoi je orgnyer..siyes..xkesah pun nk mekap2 ke aper..tp maintain cun je..agak jeles di situ..haha..dier ni pun antare yg termasuk ke geng pengganas cam 3 musketeer..ngeh2..dier ni slalu samer ngan aku..sbbnyer time aku dpt mrsm besut dlu..dier pun dpt gak..tp dier x gi sbb mak dier x kasik..then,aku dpt utp..dier pun dpt utp gak..tiru je..haha..yg xtahan lgi tu..aku beli 1 backpack adidas ni kat ipoh..dier pun beli beg yg samer kat kl..tp kitorg xtau pun samer smpai ar 1 hari dier nmpak aku pkai..stret dier terjerit manja(kah kah kah).."zima! beg kiter samer! waa.."..lebeh kurg ar kot..haha..then ader 1 lgi..beg tepi (momoe)..yg tu pun samer gak..haha..jodoh kuat btol..yg ni pun kitorg xtau gak kitorg beli yg samer..smpai ar ader 1 ari aku kuar ngan diorg bwk beg tu..si amal/mena ni lak stret wat muker2 konon2 aku tiru dier..memaen je la pun..dier stret kater apesal la smpai duer beg leh samer..isk2..byk sgt persamaan kitorg ni..kang aku kater romantik kang orang pikir pelik lak..haha...

skang ni dier da pindah putrajaya..waa...sob3~ xper2, kat utp leh jumper lgi..hehe



next please :

6) faten

faten a.k.a aper full name dier ek? mintak maap la faten..igt namer bapak ko je abd rahman..hehe..faten ni aku knal sbb dier geng ngan amal/mene and zati (next aku citer ek..)..faten ni korang nmpak je cam innocent tp xder pun..haha..antara kitorang, rasernyer cam dier paling hot je..ngeh2..tp dier gak ar yang paling kuat bersecret..da ar kuat rahsia, pastu suker korek rahsia kitorg yang cam kene pukau je citer kat dier ni..haha..dier ni antara orang yg kuat membuli manpreet..ok silap..bkn antara..orang yg paling kuat membuli manpreet..smpai da besar panjang ni pun..haha..sian manpreet..lgi 1, dier ni paling demand skali nk carik bf..(yer la tu..:P)..yg aku tau pasal faten ni,dier suker makan kambeng..aner2 restoran kitorg pegi musti dier order yg ader kene mengene ngan kambeng la..naseb baek susu kambeng dier x order...haha..lgi 1, dier penah kater xnak amek lesen kete sbb manpreet ader utk amek dier..hahaha..kejam2..tp skang dier tgh blaja kete balek nk amek lesen..(aritu da amek sebenarnyer tp xlulus..)..dier ni nmpak je giler2 tp cam bese la membe aku sumer baek2..sweet2..hehe

skang ni dier kat cheras..adeh..apsal aku x igt namer kolej dier..alah,kolej yg kat tepi jalan tu..aaa..xleh recall lak skang ni..kenyang sgt..haha..yg penting nyer dier ni skang amek kos yg dier minat..xcam kat unimas dlu..


wokeyh, skang nk citer pasal org laen lak

7) zati

zati a.k.a izzati arifah anak pakcik zakaria..dier ni memang kamceng ngan aku gak dlu..time form 4 aku duk seblah dier b4 kitorg duer2 blah masuk mrsm..mmg bes la time tu..kamceng nyer tu sbb kepaler kitorg ni samer..(bkn kembar ek..haha)..dier sempoi,aku sempoi..dier minat LP,aku minat LP..ok,u get the picture kan..hehe..dier ni antare insan kurus tinggi yg pnah aku kenal ar..haha..zaman skolah dlu dier ni suker influence kitorg berjalan2 antara klas..xpun muker2 yg bersidai kat koridor klas tu..rasernyer dier ni ar ketuernyer..haha..dier ni selamba badak je kalo nk sound org pun..tu aku suker tu..haha..ader skali tu time form 3 ke form 4..dier bet ngan faten and amal rasernyer..xkan basuh kasut skolah setaun, diorg bg 5 hinggit..betul2 dier wat lak tu..dasat2..setaun x basuh kasut skolah dier..isk2..naseb baek x kuar bau2 yg 'harum'..haha..macam2..yg time form 4, aku ngan dier masuk klas lambat so kitorg berduer xder tempat nk duduk lgi..terpakse la park meje blakang skali..pastu depan sumer dak laki lak tu..yg lagi haru depan kitorg ader lak alep a.k.a pembuli berjaye..ari2 aku ngan zati kene buli...ngok betul..ahha...zaman kanak2..

skang zati kat usm penang..amek biotech samer cam dayah..tp antara ramai2,dier ni ar paling jarang jumpe..aku pun xtau naper..kadang2 je ym..xper,maser maseh panjang..nnt jumper la kan zati..hehe


8) ijat/black

ijat/black a.k.a aizat anak pakcik misrin..aku kamceng ngan dier ni start time form 3 kot..bgus dier ni wat membe..menurut je kater2 aku...hahaha...dier ni blur orgnyer..da ar slalu kene buli ngan alep (aku mention dier td)..alep slalu kater ijat ni gelap ar itam ar..sian2..aku paling xleh blah igt aku pnah ar borak2 ngan dier ader ar 2,3 taun lepas kot..

aku : eh, aner kiter knal ek..aku luper dowh..tau2 je ko membe aku..ahah

ijat : lor, time form 2 kan kiter klas samer2...

aku : erkk....yer ke?? apsal aku xpnah nampak ko pun..(smbil recall2,siyes aku xigt ader dier
dlm klas aku time 2)

ijat : dem..tau ar aku gelap..

hahaha...sian dier..aku xberniat pun..haha..tp dier bgus ar as a fren..cam adek aku pun ader dier ni..sbb dier laher pun lambat dr aku..blur pun tahap blur adek laki aku..da tu menurut je perintah aku lak tu..haha..time nk spm dlu,rajen tuka contoh soklan ngan dier sbb dier anta kat umah tau..tu pun aku maen2 je suh anta dpn umah,dier dtg btol2 da..siyes cam adek laki aku yg menurut perintah..haha..tu la guner nyer membe kan jat?haha..1 je aku xleh bla ngan dier ni..bilangan awek dier cam lebeh dri umur aku je..hahaha..smpaikan aku kompius da..tp skang aku tau dier stick ngan nadia je..siap bgtau aku lgi cam ader harapan smpai future..gud2..aku sure ar doakan..amin~




hisyh..cam da panjang la lak..aimi pun da sound suh tulis sket2 sbb xlarat nk bacer..haha..okeyh2..aku smbung next time..daaa

No comments: