Friday, June 26, 2009

have u ever feel like u have many things to do yet u feel like there's nothing to do..what does we call the feeling huh?

ok2..now im in office and feelin bored to death..hehe..nk citer pasal aper ek arini..
pasal sorg makcik ni la..xtau la saper,pnggil makcik A je la..

camni criternyer..dlm kedinginan subuh..cewah..ok2..serius2..pgi tdi..pkol 6.20 camtu kot..aku nak naek bas rapid kl..cam bese la, area bus stop umah aku tu mmg full ngan kanak2 skolah and makcik pakcik yg bekerja..nk dijadikan citer, ader duer line nk naek bas tu..the left one utk org yg bayar tambang..yg kanan supposed utk org yg ader travel kad utk naek bas la..skali makcik A ni tetiber potong line aku..xper,saba lgi..da naek 1 anak tangga bas, dier leh lak terkial kial nk kuarkan duet nk bayar tmbang..hangen sket da aku..da la x reti beratur, salah masuk line lak tu..aku da la nk cop tmpat duduk..pnat kot asek berdiri je dlm lrt nnt..ok back to the story..time makcik tu terkial kial nk kuarkan duet nk bayar tmbang tu, aku pun dgn nada sopan ( tp sopan bese je la sbb da hangen ngan mak cik tu), aku ckp aku nk lalu sket..dier leh lak marah aku blek, siap jeling2 lak tu..wah,ini sudah lebeh..aku pun stret je selit blakang makcik tu..naseb baek dapat tempat duduk kalo x mmg aku sembur makcik tu habes2..dengan nada sopan : " makcik dulu kat skolah pernah blaja beratur x? " ( imaginasi aku je la nk sembur camtu..haha)..
haih, cam bese trip lepas tu naek star then naek putra..naek putra cam bese la kene berdiri..yg penting dlm bas aku xnak berdiri..haha..

ok2, bos suda mali..keje2..

No comments: