Tuesday, August 25, 2009

i'm luvin it~

tajuk entry ni xder kene mengene sangat pun..hehe..

xtau la nak citer aper..nk update pasal diri sendri je la..bleh x? :P


work?

boleh la..ntah la, kadang2 malas giler sbb raser cam rutin sangat lak..susah btul la camni..stadi malas, keje malas..aper nak jadi ni zima..isk2..then tadi gi jumpe sv..da masuk2 tu mukadimah dier mesti la pasal keje2 biaser..then last2 cam biaser aku pun sengeh ala2 innocent..haha..

aku : erk..mr s*****i..ader lgi..err..er..(sengeh2)

sv aku : haa, ader la tu..kalo da sengeh gitu tu..

aku : hee, pasal cuti rayer tu, sayer nk cuti cam aimi la..nk blek kg kat perak..hee..(sengeh2 lagi..cuak gak ni kot2 dier rejek, kene tinggal sorang2 kat umah la aku..waa)

sv aku : haa, aritu i nak offer u cam nak xnak je..so,baper hb ek rayer(smbil amek calendar bliau)..kalo i xnak bg cuti? (wat muker nak mengenekan trainee smbil sengeh2..)

aku : hehehehe...(mampu tersengeh2 nak mintak cuti je)

sv aku : hahaha..sengeh lak orang tanyer..ok la, i bg la..duk sini pun tercongok sorang2 gak nnt..

aku : (dlm ati da hepi abes da)..mekaseh~~ heee..lagi 1 kan...heee~~

sv aku : aik? ader lgi?

aku : hee..kalo kitorang (aku ngan aimi) nak blek awal sket leh x? hee...

sv aku : awal tu kul baper tu? (bliau da start sengeh2 nak psiko aku)

aku : 4 stgh? (aku pun start la explain pasal bas lmbat sbb jem la, jauh la..bla3)

sv aku : kalo camtu i pun nk blek 4 stgh la..i pun x lunch gak,jem gak..(sengeh psiko lgi)

aku : err...heee..(xtau nk respon aper)

sv aku : ok2, i bg 4.45 kot..sbb mr s* (boss yg duk kat area opis aku) nnt bising tgk i bg u duer2 blek awal..so ni atas budi bicara i la ek..tp tu la, i pun nk blek awal gak..haha..

aku : blek je..hehe...tu je kot nk tanyer..mekaseh~ (memblahkan diri dr opis bliau b4 bliau tuka pikiran..haha)


tu la mr s*****i..sumer orang cakap dier garang giler..sbb tu la dak2 intern before ni ckap aku ngan aimi anak emas bliau sbb xpnah kene marah..haha..mintak2 la smpai biler2..amin~



life?

so far, awe...wait for it...some!! ( tone barney stinson..hehe)...aku duk umah, dapat puaser kat umah, mesti la awesome..:) then kalo agak2 nak lepak2, ice lemon tea gang pun ader..geng hang out dlu kini and selamanyer~haha...if not pun, utpianz yang intern kat kl pun leh wat hang out gak..kalo xder member pun, mak ngan adek2 aku pun leh gak wat kaki jalan..haha..





latest addiction?

apart from novels that i've bought, my latest addiction is GHOST SEASON 2 (klik kalo nak tau review citer ni)..hohoho..season 1 dulu aku tengok xfull..tapi aku raser so far xconnected sangat pun season 1 and 2..coz till now, aku still paham lagi season 2 ni without tengok fully season 1..hehe..actually aku nak tgk 1st episode of season 2 je, then cannot resist to see next,next,next and so on episodes..haha..tu la zima, orang kater jangan tengok lagi b4 abes donload kat torrent tu..skang ni aku tgh stuck kat episode 8..sebab xabes donload lagi..by tonite leh abeskan donload sumer kot..yeay~ and novel2 yang aku beli aritu, so far da abes 4 novels..yeay too~ :)



p/s : arini da hari ke-4 ramadhan..selamat berpuaser smuer..:)

No comments: