Saturday, January 22, 2011

ada orang tag, yeay yeay


yeay yeay~ cik kikaro telah mengetag aku..haha..



"Once you have been tagged,you are suppose to write a note, with 25 random thing, fact, habits or goal about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you. If I tag you, it's because I want to know more about you. Your cooperation is highly appreciated."



ha, camtu la bunyiknyer tag tersebut~ eceh~ ader bunyik ke? :P

so, 25 things yer? ok, jom tengok aper nak merepek ni..tak tau la korang da tau ke tak tapi nak tulis gak :P



1. dulu-dulu adik-adik aku kater aku garang, tapi aku tak ingat..hahaha..tapi sekarang ni aku garang ke tak, aku pun tak tau..haha

2. tak suka kena paksa dan kene kongkong..ini serius..:P

3. ader lesen tapi da lamer giler tak drive, maybe kene suruh ayah aku blanje kete baru sejibik, baru rajen nak drive balik kot..haha

4. rajin melukis kartun time zaman kanak-kanak..time tu raser berbakat je, tapi sekarang macam tak berseni langsung..haha

5. start pakai spek mater darjah 3..fuh, lame giler da tu..

6. ader angan-angan nak gi Eurotrip tapi tak tau la biler nak ader duetnyer tu..sob sob..*Donald Trump ader anak lelaki tak?haha*

7. ader nickname Tengkorak Senyum time kat mrsm dulu..aku raser dorm-mate aku yang bagi..

8. suker dengar lagu di mana jua anda berada~ eceh, iklan sangat~ seriously, kadang-kadang nak makan pun nak dengar lagu, aper punyer perangai daaa~ :P

9. suker tangkap gambar bajet photographer la kan..kalo bab ditangkap gambar ala-ala model lak, muler berkecimpung atas pengaruh rakan-rakan mrsm besut dulu..haha

10. family aku panggil aku Nora, jiran-jiran pun..kawan-kawan sekolah ngan utp je panggil Zima..hehe

11. tak pernah couple zaman sekolah, tapi banyak skandal je..kah kah

12. suke beli majalah keluaran bulan December sebab time tu banyak kalendar New Year free yang cantek-cantek..haha

13. tak pernah tukar nombor handset sejak first guner dulu time 2004..

14. anak sulung..cucu ke 6 family sebelah mak, tapi family sebelah ayah aku tak terkira lak nombor berape, ramai sangat..haha

15. One Litre of Tears ialah series yang paling banyak mengeluarkan air mata aku secara free..seriously, every episode kot! membazir air mater betol..hilang ke'macho'an aku..haha

16. pernah jatuh motor kat kampung sampai kaki parut kene ekzos tapi cousin takut mak aku marah, maka sampai sekarang aku tak bagitau mak aku..haha

17. you can ask me to do anything for the house chores except for cooking..haha..i'm not a very good cooker, not yet..:P

18. suka tengok semua jenis sport except for golf..

19. mula pakai tudung sejak masuk UTP :)

20. comfortable in jeans and t-shirt most of the time..tapi mak aku selalu bising biler aku nak pakai baju cam perempuan..haih~

21. gila dengan jacket or sweater..tak tau la naper, aku raser cam smart..hehe

22. cepat lapar and kuat makan!

23. bercita-cita nak beli rumah sendiri sebab nanti boleh hias ikot taste sendiri...tapi...kerja pun tak dapat lagi..camne ni? sob sob..:P

24. pernah nyanyi lagu Maroon 5-Harder to Breathe full with lyrics macam karaoke kat depan satu kelas sebab kene denda tak siap kerja..haha..

25. geli dengan binatang2 kecik, berlendir, lembik, sejuk contoh pacat, lintah, ulat etc..tapi pacat paling fobia sebab pernah kene dekat kampung dulu..sampai skang fobia kalo balik kampung..hehe



fuh~

abes pun..haha...

so dengan ini aku nak tag orang2 yang ader kat list kat sidebar sebelah kanan ni..and nak tag jugak korang-korang yang bacer entri ni :)



selamat maen tag :)








2 comments:

F Hzh said...

hahah. kelakar la kau ni zima, part tengkorak senyum tuh ape hal plak? dan lagi satu yang kene nyanyi satu lagi dalam kelas, sampai habis, itu tak bleh blah. hahahaha.

bLueSpeCky said...

haha..tengkorak senyum tu sbb diorang cakap aku suke senyum 24/7 smpai tido pun cam senyum (aku xtau la plak diorg stalk aku tido..haha)..yang nyanyi tu pun same, kelas EST tu aku raser..pastu teacher aku berkenan lak suruh aku jd emcee sbb konon2 fluent english..kah kah