Thursday, August 18, 2011

high school never ends



When I say "I MISS SCHOOL" it means my "FRIENDS AND THE FUN" not the "SCHOOL."


So true! Bila kata rindu zaman sekolah, bukannya rindu sekolah tu. Rindu kawan-kawan and masa-masa gembira time tu je. :P Alkisahnya siang tadi aku pick adik lelaki aku kat sekolah, pening katanya. So, bila masuk balik sekolah lama, tetiba datang nostalgic feeling. Cewah~


Tu yang aku search gambar lama-lama tu. Tak banyak sangat pun. Almaklumlah, dulu-dulu mana ada DSLR, digital camera bagai ni. Ada tu ada tapi tak di'expose'kan lagi. Zaman tu ramai yang guna kamera berfilem lagi. Mahal kot nak amek gambar banyak-banyak. Haha. So, jom la travel down the memory lane sikit-sikit. :P






Aktiviti after PMR. Cat mural. Bajet berseni sangat kan. Haha





Aku tengah sibuk sign baju salah sorang classmate before dia gi MRSM Beseri.
Time ni awal-awal form 4 ni tak silap.





Zati and Amal. Tak tahu apa motip gambar ni. Haha.





Manpreet. Bajet innocent. Haha.





Rock on! Zaman bawak sling bag je gi sekolah. Trend la konon.
Tapi suka sling bag. Ah, rindu bag tu.





Kids, don't try this at home.
Seriously, diorang ni tengah posing kat toilet lelaki. Haha.





Grafiti hasil seni senior. Smart. Suka tengok. Banyak lagi kat tepi-tepi tu.
Biasala, masing-masing berbakat. Haha.





Posing depan surau. Tak tau apa motip. Haha.



Ha, and satu lagi quote yang aku terbaca, "High school changes people. Some for the better, some for the worst. But if one thing is true; you find out who your real friends are." Couldn't agree more. Glad that some of them really become my real friends. :)






No comments: